مصمم النصوص

سال نو مبارک 🌸🌺

20 مارس 2021 11:55 صباحا

سال نو مبارک 🌸🌺

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال 1400 هجری خورشیدی و فرارسیدن نوروز باستانی را به همه هم‌میهنان عزیز و ایرانیان سرافراز تبریک عرض می‌کنیم و سالی پر از موفقیت، سلامتی، امنیت و پیشرفت برای ایران عزیزمان آرزومندیم. 🌸

به لطف خدا و با همراهی شما عزیزان به ششمین بهار همراهی‌مون رسیدیم. همیشه به همراهی گرم شما عزیزان دلگرمیم و از همراهی سبزتون در سال 99 صمیمانه تشکر می‌کنیم. همچنین در سال 99 عنوان برترین اثر " ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه " جشنواره وب و موبایل ایران به انتخاب مردم را با رای شما عزیزان کسب کردیم که کلی انرژی مثبت برای ماست و کلی انگیزه برای تلاش بیشتر جهت کسب رضایت هرچه بیشتر شما بزرگواران.

امسال هم مثل سال گذشته با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا که دیدوبازدیدهای عید رو محدود کرده سعی کردیم برنامه‌های جذابی در حد توانمون برای شما در تعطیلات نوروز آماده کنیم.  چالش بهارانه متن‌نگار در حال حاضر در حال برگزاریست و از همه شما عزیزان دعوت می‌کنیم در این چالش شرکت کنید.

اما عیدی اصلی ما اشتراک طلایی رایگان برای همه کاربران عزیز متن‌نگار در مدت تعطیلات نوروزی است. از لحظه سال تحویل تا 13 فروردین 1400 تمام حساب‌های متن‌‌نگار دارای اشتراک طلایی خواهند بود. با اشتراک طلایی رایگان امکان دانلود 10 محصول بصورت روزانه از جامدادی و دسترسی نامحدود به سرویس‌های آنلاین متن‌نگار خواهید داشت.

همونطور که قبلا اطلاع‌رسانی کردیم، سال گذشته سرور متن‌نگار را به سرورهای داخلی انتقال دادیم و علاوه‌بر افزایش سرعت و کیفیت، تعرفه اینترنت مصرفی متن‌نگار به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شه که می‌تونید حسابی حالشو ببرید.

متن‌نگار | خلاقیت∞ | @matnnegar