متن نگار

متن‌نگار کاندیدای بهترین اثر گروه ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه جشنواره وب و موبایل ایران

3 بهمن 1399 10:39 ق.ظ

متن‌نگار کاندیدای بهترین اثر گروه ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

جلسه دو روزه شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در ۲۸ و ۲۹ دی ۹۹ برگزار شد و با مشخص شدن کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به کار خود پایان داد.

سیزدهمین دوره این جشنواره از آذرماه آغاز و طی رأی گیری مردمی در هر گروه 12 سایت که بیشترین رأی را داشتند به مرحله دوم راه پیدا کردند و در این مرحله توسط شورای داورین 5 اثر به عنوان کاندید انتخاب شدند.

متن‌نگار به همراه ایران‌صدا، باغ کتاب، دوربین.نت و چیدانه در گروه ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه نامزد بهترین اثر سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شده است.

متن‌نگار کاندیدای بهترین اثر گروه ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد

در مرحله نهایی هنوز هم می‌توانید به متن‌نگار رای دهید و در جشنواره وب موبایل ایران حمایت کنید. برای ثبت رای خود کافیست به پروفایل متن‌نگار در سایت جشنواره بروید و پس ازثبت نام و ورود به سایت جشنواره رای خود را برای متن‌نگار ثبت کنید.

اسامی کاندیداهای تمامی گروه ها را میتوانید در لینک زیر مشاهده فرمائید:

https://iwmf.ir/candidates