Matnnegar

سال نود و نو مبارک 🌸🌺

19 March 2020 11:36 pm

سال نود و نو مبارک 🌸🌺

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال 1399 هجری شمسی و فرارسیدن نوروز باستانی را به همه هم‌میهنان عزیز و ایرانیان سرافراز تبریک عرض می‌کنیم و سالی پر از موفقیت، سلامتی، امنیت و پیشرفت برای ایران عزیزمان آرزومندیم. 🌸

به لطف خدا و با همراهی شما عزیزان به پنجمین بهار همراهی‌مان رسیدیم. همواره به همراهی شما دلگرم بوده‌ایم و از همراهی گرم و صمیمی شما عزیزان بسیار تشکر می‌کنیم.

همچنین امیدواریم و دعا می‌کنیم تمام جهان هرچه زودتر از شر ویروس منحوس کرونا رهایی یابد و ان‌شاءالله سال 99 با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا نویدبخش سالی خوش و خرم باشد.

در سال‌های گذشته تلاشمان بر این بود که چالش‌های عیدانه تا قبل از تعطیلات نوروز برگزار شود تا از تعطیلات نوروز نهایت لذت را ببرید اما امسال با توجه به شرایط ویژه جهان و توصیه پزشکان مبنی بر عدم مسافرت و دید و بازدید عید تمام توانمان را برای ایجاد سرگرمی‌های مختلف در تعطیلات نوروز به کار خواهیم گرفت.

همانطور که مطلع هستید چالش #میلاد_تا_نوروز در حال برگزاری است و از همه شما عزیزان دعوت می‌کنیم در این چالش شرکت کنید. 🎁🎈

کد اشتراک 9 روزه هدیه " nowruz99 " نیز در اختیار شما عزیزان می‌باشد و با ثبت این کد هدیه 9 روز اشتراک طلایی متن‌نگار دریافت خواهید کرد. (برای ثبت کد هدیه وارد قسمت "حساب من" شوید و در قسمت "کد اشتراک هدیه" عبارت " nowruz99 " را وارد کنید. عزیزانی که اشتراک طلایی دارند نیز می‌توانند از این کد استفاده کنند.)

همانطور که قبلا اطلاع‌رسانی کرده‌ایم، در ماه‌های گذشته سرور متن‌نگار را به سرورهای داخلی انتقال داده‌ایم و علاوه‌بر افزایش سرعت و کیفیت، تعرفه اینترنت مصرفی متن‌نگار نیز به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و امیدواریم منجر به جلب رضایت شما عزیزان شود.

در پایان بار دیگر سال نو و عید نوروز را تبریک عرض می‌کنیم و سالی خوش و خرم پر از موفقیت و سلامتی برای ملت بزرگ ایران آرزو می‌کنیم. 🙂