متن نگار

سال نو مبارک ❤️😊

29 اسفند 1397 07:49 ب.ظ

سال نو مبارک ❤️😊

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سلام

به لطف خدا و همراهی شما عزیزان در انتظار چهارمین نوروز در کنار شما عزیزان هستیم. همواره به همراهی شما دلگرم بوده‌ایم و قبل از هر سخنی از همراهی گرم و صمیمی شما عزیزان بسیار تشکر می‌کنیم. در سال‌های گذشته با لطف خداوند و همراهی شما عزیزان و با استفاده از نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما بزرگواران به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی تبدیل شده‌ایم که در همین مسیر با رای شما عزیزان در سال 1397 بعنوان بهترین اپلیکیشن ابزارها و کاربردی از نگاه مردم در جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شدیم.

این همراهی و صمیمیت، حتی با وجود برخی ضعف‌ها و کاستی‌های ما هرگز کاهش نیافت و روز به روز به این صمیمیت افزوده شد و همین باعث شد تا همواره در مسیر پیشرفت بوده و بیش از پیش رضایت شما عزیزان را جلب نموده و کاستی‌هایمان را برطرف کنیم.

در سال گذشته تغییرات بسیاری را شاهد بوده‌اید؛

1. متن نگار 5+ دچار تحولات بسیاری شد و یکی از این تغییرات جذاب "جامدادی" بوده است. با اینکه دانلود برخی محصولات جامدادی نیاز به خرید اشتراک ماهانه دارند اما تمام امکانات طراحی در متن نگار همچنان رایگان هستند و نیازی به خرید اشتراک نیست. ما همواره در صدد بهبود کیفیت سرویس‌های متن نگار و برگزاری چالش‌های گوناگون بوده‌ و هستیم و تمام این موارد مستلزم هزینه‌هایی است که بخشی از آن با اشتراک شما عزیزان تامین خواهد شد.
2. بهبود بررسی تصاویر ارسالی شما بزرگواران؛ سال گذشته به لطف خدا با جایگزین شدن تیم جدید بررسی تصاویر تا امروز هیچ تصویری بدون پاسخ نمانده و تمام تصاویر در همان روز بررسی شده و پاسخ ارسال می‌شود.
3. حذف تبلیغات پوش؛ در سال گذشته به احترام شما عزیزان و برای جلب رضایت هرچه بیشتر شما تمام تبلیغاتی که بصورت پوش ارسال می‌شد حذف شدند تا گامی دیگر در مسیر جلب رضایت شما بزرگواران برداشته باشیم.
4. خروجی با کیفیت بالا: این ویژگی که درخواست بسیاری از شما عزیزان بود از متن نگار 5.0 بصورت آزمایشی افزوده شد و همواره بهبود یافته است. بسیاری از شما متن نگاران عزیز بحمدالله مشغول به کسب درآمد با متن نگار هستید و انشالله این ویژگی به کمک‌تان خواهد امد.

و بسیاری تغییرات دیگر که بیانگر تلاش ما برای جلب رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان است.

یکی دیگر از مواردی که همواره گزارش کرده‌اید برخی کپی‌برداری‌ها توسط رقبای متن نگار است. با اینکه بسیاری از رقابت‌های ناسالم رقبا اعم از کپی کردن لوگو، نام و ... به دور از اخلاق است و مشکلاتی را به وجود می‌آورد اما در مواردی معدود با جوان بودن خود تبدیل شدن به الگویی برای برنامه‌نویسان نوپا و نوجوان را به فال نیک می‌گیریم.

با عنایت پروردگار و همراهی شما عزیزان به استقبال چهارمین بهار رفته وآرزو می‌کنیم سال جدید سالی پر از موفقیت، سربلندی و نشاط برای تمام مردم ایران عزیز و همچنین سالی پر از صلح و آرامش برای تمام مردم جهان و پایان انتظار چشم‌های منتظر باشد.

سال نو را به همه ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌کنیم.

با احترام

تیم متن‌نگار

تلگرام | اینستاگرام